събота, 17 декември 2016 г.

Blogmas2016:Един ден с мен+Любима Коледна рецепта

Хо,Хо,Хо,

 Време е за поредната публикация от поредицата Blogmas2016.
ЙЕЙЙЕЙЙЙ!
Нахвърляйки преди месец идеите за публикации за Blogmas ми хрумна,че мога да направя публикация в снимки тип vlog,с която да Ви покажа как минава един мой ден през 
месец Декември.
Впоследствие добавих и любима коледна рецепта,с която да Ви зарадвам още повече.Премисляйки нещата,си помислих,че мога я да направя и като вид колаборация с едни от любите ми блогърки.Поканих още 3 момичета и те с радост приеха идеята.
Дадох им свобода на действие,както се казва и се надявам да Ви харесат публикациите ни :)
И сега е време да Ви ги Представя..Вниманиеее...барабанииии...
Публикациите им ще се качват през целият ден,така че следете ги.А ако не сте го направили още..голямо грешка..поправете я веднага хахаха
А сега е време да прекарате този ден с мен :)



 


Тази седмица беше една от най-натоварените за мен ,завършвайки поръчки в ателието и приготвяйки се за следващата ураганна седмица.Позволих си да поспя до 10 ч.Отворих очи и видях красивите хвърчащи снежинки,които за жалост спряха много бързо...В Пловдив определено трудно вали и се задържа сняг...
Първото нещо,което направих е сутрешния ми тоалет+почистване на лицето с мицеларната вода на Mixa и дневен крем за лице.Може да надникнете тук за грижата ми за лицето в последните два месеца.
Със затворени очи отидох до кафе машината и си пуснах едно ''медено кафенце''.Наричам така всяко сутрешно кафе..Добавям му малко мляко и кафява захар ..мммм
Използвам този вид чашки,защото са ниски и могат да влязат в машината,но нали идва Коледа...веднага я прехвърлих в една от любимите ми коледни чашки.
Отидох в хола,запалих светлините на елхата и започнах с преглеждането на съобщения свързани с работа.Да,пак се връщаме към работата,но това време на годината е едно от най-натоварените и понякога съм получавала съобщения и запитвания в 2 ч през нощта...След това ''се отдадох'' на всички социални мрежи и си пуснах последния влог на Милена от  MyBoxOfBeauty.Зареди ме с усмивка и се отправих към следващите задачи...А те дори и от вкъщи не са малко..

След като изпих кафето,реших да направя и снимки на новата кутия Good Box за месец Декември,която пристигна на 15 (четвъртък).Честно да Ви призная очаквах нещо повече и аз незнам точно какво,но сякаш нещо ми липсваше..На Вас допадна ли Ви?


Направих снимките  и се заех с най-вкусната част от деня,а именно  моята любима рецепта за джинджифилови коледни сладки.
И да,аз си преписвам рецептите с молив върху бял лист,защото ефекта на тесто върху дисплея на таблета ми ,не ми харесва хахаха
 Рецептата е изпитана и я правя за 5ти път,мисля..
Правила съм доста от рецептите на Йоли.
Ето тук може да прочетете необходимите съставки и всички хитринки,за да се получат страхотно вкусни меденки.
Цялото замесване на тестото,престояването му в хладилника,изпичането и украсяването на меденките ми отнеха около 5 ч..Така,че ако смятате да правите меденки запрятайте ръкавите и да започваме :)
И преди да сме започнали,нали знаете,че без Коледни песни публикация не може...каму ли ден !
За украсата на меденките използвах Роял Айсинг,захарни декорации,а част от тях залепих на двойки с домашно сладко от сливи.

Роял Айсинг
 330г пудра захар
2 големи белтъка, на стайна температура
2 чаени лъжици лимонов сок
1/2 чаена лъжица ванилова есенция

.Пудрата захар се пресява няколко пъти през фино сито.
Белтъците и лимоновия сок се слагат в чиста купа и се разбиват с миксер на ниски обороти. Когато пяната от белтъците започне да побелява, се добавя пудрата захар, лъжица по лъжица . Разбиването продължава докато се поеме цялото количество захар (в зависимост от белтъците може да ви е необходимо повече или по-малко) и докато се образува стегнат крем, който се задържа на бъркалките на миксера.

 Получиха се много вкусни и забавни..Затворих ги в метални кутии с парченца ябълка и определено нямам търпение да дойде Коледа :)


На вас харесват ли Ви? 👍👎
Докато оправя цялата бъркотия в кухнята,направо капнах от умора..Когато съм си вкъщи имам чувството,че се уморявам повече,отколкото ако съм в ателието.
Приготвих вечерята и изпратих мъжа ми на Коледен банкет.Това означава,че дивана е мой тази вечер аххахаха
Направих си топъл шоколад с натрошени орехи.и се излегнах на дивана.Включих таблета и се наслаждавах на страхотни Коледни вдъхновения от Pinterest
Нахвърлях и конкретни идеи за реализиране в ателието.Харесах си и интересни стелажи и поставки за картички,от които имам нужда..

 Неусетно съм заспала и трябваше да се преместя в спалнята,защото дивана не е най-подходящото място за сън хахах
И така приключи моят ден :)
Надявам се публикацията и колаборацията с другите момичета да Ви хареса.Идеята ми беше да покажа различните ни дни и любими рецепти.
Очаквайте съвсем скоро и Giveaway,който лично изработих за една от Вас!
Предполагам,че вече се досещате!
Очаквам вашите коментари и дали такъв вид публикации Ви харесват!

Ако искате да видите предните публикации от поредицата Blogmas2016 може да отворите:
Blogmas2016: Да украсим елхата  
Blogmas2016:DIY Дървена коледна играчка за елха 
Blogmas2016: Любими Коледни филми 
Blogmas2016:DIY Коледна свещ 

Поздрави,Таня




Няма коментари:

Публикуване на коментар