събота, 10 декември 2016 г.

Blogmas2016: Любими Коледни филми

Хо Хо Хо,

Може ли да мине Blogmas без публикация за Любими Коледни филми.?
Естествено,че не може хо хо хо
Забелязвам обаче една закономерност между любимите ми филми и съответно възрастта на която съм била.. Явно всеки от тях е оставил някакъв отпечатък за малката Таня и подрастващата Таня хахаха
Държа да уточня,че това всъщност не е класация,а просто ще Ви споделя любимите ми филми,които съм ги гледала поне по 20 пъти всеки хахаха
Естествено,няма как да не започна с поредицата от Сам вкъщи (1990,1992,1997г.)
Спомням си,че когато пуснаха по телевизията първата част бях толкова впечатлена и обсебена от идеята да правя ''капани'' вкъщи,че нашите осъмваха с мрежи и тиксо по пода хахаха.В началото си мислих,че каквато и част да измислят няма да ми хареса,но като пуснаха втора част и сцената с жената с гълъбите....станах раздвоена..
И минаха няколко години и излезна част 3....Ами сега?Шарката, ''новите технологии'' и по-доброто качество и вече бях пленена хахаха Толкова ''магарии'' направихме с братовчедка ми вкъщи след тази част, че майка и татко казаха,че ще ни забранят Сам вкъщи за вечни времена хахахааххах
Ако ме питате как бих класирала тези части,силно ще се затрудня.А Вие?
Слава Богу обаче,че следващите две части са ......нямам думи..пародия...пълна пародия...
А толкова много имам нужда сега от една смислена история на Сам вкъщи хахахаха

В същите години се появи и "Договор за Дядо Коледа"(1994,2002,2006 г.)
 Бях с широко отворени очи и висях на прозореца по 2 ч да видя дали няма да мине Дядо Коледа хахаха Филмчето има три части,като този път определено мога да кажа,че първа ми е любима...И тогава сложих за първи път бисквитки и мляко за Дядо Коледа :)
 Аз бях от децата, които вярваха (или все ще вярват) в Дядо Коледа до ''късна'' възраст...Имам толкова ясни спомени от Коледите вкъщи..Филмчето е един от тях :)

 Определено има закономерност, за която споделих в началото на публикацията...
Следващият филм е ''Чудо на 34 улица'' (1994г.)
Това филмче,не е едно от най-веселите,които съм гледала тогава, но историята силно ме впечатли..Вярата ...само това ще кажа :)
И сега идва една дълбока пауза....
Незнам защо,но всички Коледни филми след 2006 някакси избягаха от същината на Коледа...и идеята за Коледен филм..Появиха се какви ли не измислици...Това се дължи и на всички новости в технологията и някакси стана всичко толкова модерно...Космическа Коледа,Елф и незнам какво още и бях с широко отворени очи и уста.Толкова се радвам,че бях малко дете в други години,а не сега...
Следващите два филма са инспирирани от подрастващата Таня,първи трепети и разочарования хахах
''The Holiday" е филм, който излезна през 2006г.Не е типичен коледен филм,но историята се разиграва точно по-време на Коледно-новогодишните празници.Точно поради тази причина  реших даго включа в публикацията.Модерен филм за онези години с интересно преплитане на историите и съдбите на две дами-Камерън Диас и  Кейт Уинслет.Беше добре дошъл за всички тинейджъри с любовна история/драма аххаах и включително за мен...Печели и точно такава награда-''Избор на тинейджърите'' хаха
Романтична комедия показваща ни,че може да намерим любовта там където НЕ очакваме..
Сигурна съм ,че всички момичета с приблизително мой набор го харесват хахаха

Последният филм ( но не по място ),който искам да Ви представя е ''Новогодишна нощ'' (2011г)

Да,ще кажете Любими коледни филми и изведнъж "'Новогодишна нощ''.Ами мисля,че си заслужава мястото му тук,въпреки,че историята е базирана около Новогодишната нощ.Гледах го още на премиерта му в кината..Преплитането на историите и финалния момент във филма ми показаха,че добрата история и развитието й от режисьора могат да накарат зрителя да затаи дъх до последните секунди.
Куп от любими мои актьори участват във филма.Силна история,разчуства ме тогава.Но сега като го гледам е по-различно...но в никакъв случай не е по-лошо...може би възрастта ми тогава подсказва,за по-различното разчитане на историята..

Е,това са моите любими Коледни филми ( е и един Новогодишен)..
Въпреки,че вече съм почти на 28 години имам нужда от една истинска и докосваща история..Имам нужда от един смислен Коледен филм,който да мога да покажа спокойно на бъдещото ми дете/деца.. 
Мисля,че всеки има нужда да се върне назад ,да бъде дете и да гледа Сам вкъщи.Всички близки да са до него и да чака с трепет подаръците под елхата...
А Вие?
Кой са вашите любими Коледни (новогодишни ) филми?
Очаквам вашите коментари :)
Хубава събота :)

Поздрави,Таня

 
 

2 коментара:

  1. Мнооого обичам да гледам коледни филми. Преди време бях писала за моите 5 любими филма - ако искаш можеш да ги погледнеш. Силно ти препоръчвам Three Days (има романтика, има магия, има вяра в коледни чудеса). Скоро ще пусна и пост с по-нови предложения:
    http://vsichkozaneq.blogspot.bg/2013/12/christmas-5-a.html

    ОтговорИзтриване