вторник, 29 ноември 2016 г.

Good Box-ноември 2016

Здравейте момичета,


Днес ще Ви представя кутията на Good Box за месец ноември.Всъщност това е втората кутия, която си поръчвам.Първата може да погледнете тук.
Има голяма пауза между двете кутии,но се надявам това да не се повтаря отново.
Идеята и съдържанието на кутията е известно на повечето от Вас.Точно поради тази причина няма да губим време в излишни приказки.Може да погледнете сайта им за по подробна информация.

Преди да започна да пиша публикацията се отдадох на дегустация.Точно поради тази причина ще започна с нещата от отдел ''храна и напитки''

1.Harmonica ''Вафла с пробиотици''
Страшно много ми хареса!Има много познат вкус.Накрая честно казано ми стана много сладко,но пък си заслужаваше всяка хапка.Това е най-новото изобретение на марката и съчетава хем вкусното,хем полезното. Може да намерите по-подробна информация в сайта на Harmonica
1 бр -1.08 

2.Vitanea ''Нектар ягода с арония''
Приятен нектар и допълнение с вафличката на Harmonica.Не е прекалено сладък,оставя един познат вкус на арония.Аз харесвам аронията не само заради полезните действия.До сега не бях пила тяхни продукти (поне така си мисля де),но със сигурност ще потърся къде се предлагат ,защото ми хареса много!
За повече информация за фирмата и нещата ,които произвеждат може да отворите ето тук 
250 мл -1.19лв
1л-3.25лв

3.Get in Shape ''Пълнозърнести гризини със сусам''
Тук честно да Ви призная съм малко разочарована.Според мен са доста твърди и ми се стори ,че са леко ''прегоряли''.Поне  такъв вкус оставяха в устата ми.Честно казано аз много харесвам такъв вид гризини,особено със сусам,но тези не ме спечелиха!
За повече информация може да надникнете в техния сайт.Там ще научите по-подробна информация за продуктите ,които предлагат.
 Вие с какво усещане останахте от този продукт?Ще ми е интересно да разбера :)
66гр-1.65 лв

4.Билкови чайове ''Здравей''
 В кутията имахме три пакетчета чай.
-Здравей ''Мое щастие'' (глухарче,зърнастец,шипка,мента,кориандър)
-Здравей ''Красиво тяло" (глухарче,зърнастец,гръмотрън,сладък корен 25%,хвощ и копър)
-Здравей ''Сила и енергия"  (ехинацея,ройбос,мента,омайниче,сладък корен,шипка,женшен,джинджифил,черен бъз,карамфил,листа ягода,котешка стъпка)

Аз опитах вече ''Мое щастие''.Определено ми хареса чая.Все още не съм пробвала другите видове,но има време и за тях.Хареса ми и цветната им опаковка,както и листовката с подробно описание.
В листовката имаме и промо код goodbox,с който може да ползваме 20% отстъпка на всички чайове.
За повече информация - www.shop.zdravei.org
1 кутия 9.00/9.99лв


До тук бяхме със сладко-солените изкушения.Сега е време и за другата част от кутията.

1.Weleda Мултифукционален крем Skin Food
Всъщност Good Box ни подсказаха,че ще има продукт на марката.Честно казано,точно поради тази причина поръчах кутията.И добре,че го направих.
Това кремче е ''храна'' за сухата на кожа по ръцете,краката,лактите,лицето и цялото тяло.Подхранва и омекотява сухите и раздразнени участъци.Има специфичен мирис,който първоначално не ми хареса,но си мисля,че действието ще оправдае аромата.Още повече знаем,че всички натурални кремчета имат специфичен аромат.Вече го пробвах върху устните си,защото ми беше любопитно.Леко е мазничък (което е обяснимо още от състава),но попи много бързо.Заради студеното време усните ми са много напукани,белещи и във вътрешната част леко болезнени.Задължително ще направя ревю :)
Повече за марката и продуктите, които предлага може да намерите тук
30 мл 15.00лв
75мл  17лв

2.Arminabio   "Флорална вода от лайка"
Съдба или не в първата кутия на Good box имаше код за отсъпка на марката,сега пък продукт.Поръчах първата кутия,сега тази.Явно ми върви на марката.
Истината е,че аз не харесвам аромата на лайка,дори не пия и такъв чай.Правя си обаче парни бани с лайка и знам полезното й действие.Тук ми направи впечатление ,че не е толкова натрапчив и сложих една капчица върху ръката си.Аромата леко се промени и честно казано,не ми хареса.Но..има едно голямо Но..Флоралните води на марката имат страхотно действие.Чела съм много положителни ревюта и точно поради тази причина ще си я използвам.Задължително ще споделя за действието й.
За да научите повече за флоралните води и марката надникнете ето тук
100мл  7.96 лв

3.7th Heaven "Маски за лице"
Имаме две мострички на Montagne Jeunesse.Едната е с малини и манго,а другата с алое вера и върба.Количеството на маските подсказва,че ще могат да се използват поне по 2 пъти.Маските съдържат каолин,което ги прави перфектни още преди използването им.Със сигурност ще споделя за резултатите :) 
Може да намерите маските в Лили,Befit.
Голямото разнообразие на маските може да открието ето тук
5 гр 1,60лв
20гр  3.00лв

4.Bioearth "Укрепващ шампоан''
 
Good Box ни зарадваха с още една интересна мостричка.Действието на шампоана е обещаващо.Съдържа евкалипт,женшен и розмарин.С натурален пенител е,което го прави не толкова разпенващ продукт.От смяната на времето и лекарствата,които пия имам неприятен косопад.,който никога до сега не ми се беше случвал.колкото и невероятно да Ви изглежда..Силно се надявам да ми хареса и със сигурност ще си го взема в пълен размер.
www.bio-cosmetic-brands.com 
300мл 17.90лв

5.Floradix ''Билкова Кръв-билково-плодов елексир с желязо"
Страшно много се зарадвах като видях точно този елексир.Има куп страхотни съставки.За едно използване е и ще се чудя дали аз да го пробвам или съпруга ми.Ще видим ..
www.zelen.bg 
250 мл  21.90


 Това беше последния продукт от кутията на Good Box за месец ноември.Изненадоха ме приятно.Бях забравила колко е хубаво да получиш такъв тип кутия с толкова страхотни продукти.
Нямам търпение за следващата...Дано да е страхотно ,колкото тази :)

А на всички Вас мога да кажа благодаря,че ме следите ,ще ми пишете..,че ме зареждате с толкова положителна енергия.
За да Ви зарадвам,съвсем скоро предстоят много изненади..една поредица,така любима на всички за месец Декември и какво ли още не!

Поздрави,Таня


Няма коментари:

Публикуване на коментар