четвъртък, 23 юли 2015 г.

Мицеларна вода Bioderma Sensibio H2O- Review

Здравейте момичета,


Май определено скоро ще се разтопим от тези високи температури хаха Надявам се ,че си прекарвате страхотно лятото и трупате много положителни емоции ;)
В разгара на лятото се промени и моята грижа за лицето.Точно заради  това днес реших да Ви споделя за една моя МНОГООО ЛЮБИМАААА  мицеларна вода :)
Може би аз съм единствената блогърка, която все още не е говорила и писала за мицеларната вода на Bioderma..Но дойде и нейното време.И днес под светлината на прожекторите е:

Bиoderma Sensibio H20

        Мицеларната вода имам от много време,но имах и доста продукти за доизхабяване.Затова реших, че е по-добре да започна да я използвам самостоятелно, за да имам по-пълна представа за нейните възможности.
Повечето момичета, които ме следят редовно знаят, че имам много чувствителна кожа.
Това е и основната причина да си взема Sensibio H20.
Е, като се има предвид и всички хиляди положителни ревюта ...нали разбирате, че нямаше как да не си я взема ахах

За продукта:

        Опаковката е пластмасова с капачка, която се затваря доста добре.Има изчистен вид и веднага очите ти се фокусират върху надписа H20.Има няколко варианта (опаковки) на водата-от 100/250/500 мл.Аз имам тази от 250 мл, която не е много голяма,но мицеларната вода е доста икономична, която е прави наистина добра покупка.Въпреки това цената (около 25 лв) и е малко по-висока от други мицеларни води.
Има няколко приложения зa използване:
  •  почиства и отстранява грима
  • успокоява
  • освежава
  • тонизира 

Не съдържа аромати,алкохол и парабени.Продуктът е хипоалергичен.

Моята оценка и начин на използване:
    Аз използвам мицеларната вода като нанеса малко количество на памучен тампон.Поставям на очите и изчаквам няколко секунди.Това изчакване помага да се разтворят гримовете, които съм положила върху очите си.Това улеснява страшно много процеса по почистване на очите..
Този начин на употреба съм го пресъздала и на следните снимки.

         Използвам Sensibio H2O всяка вечер.С нея почиствам и шията и деколтето.Не дразни очите ми.Не причинява допълнителни зачервявания.Премахва грима изключително лесно,без натиск и разтъркване.До този момент не съм изпитала никакъв дискомфорт от използването й.
Нямам никакви зачервявания, парене и пресушаване на части от лицето.
         
Мицеларната вода се превърна в МОЯ РУТИНА и е неизменна част от моята грижа за лицето.Страшно много ми харесва и с удоволствие бих си е купила ПАК и ПАК и ПАК....

Състав:
WATER (AQUA), PEG-6 CAPRYLIC/CAPRIC GLYCERIDES, CUCUMIS SATIVUS (CUCUMBER) FRUIT EXTRACT, MANNITOL, XYLITOL, RHAMNOSE, FRUCTOOLIGOSACCHARIDES, PROPYLENE GLYCOL, DISODIUM EDTA, CETRIMONIUM BROMIDE.


От BIODERMA предлагат голямо разнообразие на мицеларни води за различни типове кожа.
За по-подробна информация може да посетите тяхния сайт и да направите тест за вашия тип кожа. 

Е,това е от мен за днес :) Най-сетне и аз да разкажа за така любимата мицеларна вода :)
Знам, че много от Вас я харесват, но с радост бих прочела всяко едно ваше мнение :)
Подготвям съвсем скоро една изненада за Вас,така че следете всяка публикация, защото изненадата ще бъде скрита между редовете ;)

Поздрави, Таня :)
 

Няма коментари:

Публикуване на коментар