неделя, 4 януари 2015 г.

Haul "Paris and Trier''-Sephora,Dm,Müller and Douglas


Здравейте момичета,

Как бързо минават дните?Тази публикация я планувам от толкова много време.....от края на месец август...Да,срам ме е,че толкова я забавих, но както Ви споделих претърпях много промени и все положително и някакси тези снимки и продукти останаха в шкафа за дълго време.Честно казано си стоят дори неотворени,защото имам продукти, които искам да доизхабя!
Главната ми цел за шопинг терапията в Париж и Трир са точно тези продукти и нищо излишно! Така и направих търсих конкретни неща, макар и може би някой да са излезнали извън модата в блогърските среди.За жалост не помня къде съм прибрала касовите бележки и цени в тази публикация няма да видите :) Приятно четене :)

Тъй като нямам никаква впечатления към продуктите, като изключим 2-3 продукта ще бъда кратка към всяко описание или по-скоро просто ще отбележа продуктите, които съм закупила.
Ще започна с тези на Alverde, Balea и p2.Тези продукти си ги купих от Dm в гр.Трир(Германия)
Ако искате да надникнете в този прекрасен град..кликнете ето тук
 Alverde

1.3в1 Измиваща пяна за лице с ябълка и лайм:

   Пяната има страхотен аромат!Подходяща е за нормална и комбинирана кожа.Натурален,веган продукт без съдържание на синтетични аромати и оцветители.
 Количеството на продукта е 150 мл.

2.Почистваща емулсия с хамамелис и лайка:

Почистващатс емулсия има много приятен,нежен и деликатен аромат.Подходяща е за чувствителна кожа.Продуктът отново е веган.Не съдържа петролни продукти.Съдържа масло от шеа,зехтин и слънчогледово масло.Подходящ е за измиване на лицето,шията и деколтето.
Количеството на продукта е 175мл.

3.Душ-пилинг с кокос и лотос:

Отново продукт с приятен кокосов аромат.Съдържа кокосови стърготини.Има за цел нежно да ексфолира кожата и да я направи мека и хидратирана.Продуктът може да се използва 1-2 седмично на влажна кожа с кръгови движения..Не изсушава кожата.
Количеството на продукта е 150мл.

4.Душ-гел с лимон(лимитирана серия):

Душ-гелът има приятен аромат на лимони.От лимитирана серия e.Отново веган продукт с много приятни съставки.Съдържа бергамот и портокалово масло.
Количеството на продукта е 250мл

5.Душ-гел с грейпфрут и бамбук:

Отново нещо почистващо и освежаващо на този бранд.Съдържа грейпфрут и бамбук.Веган продукт с много добър състав.Ароматът е превъзходен!
Количеството на продукта е 250мл.

6.Крем за ръце с нар и масло от карите: 

Този продукт обещава интензивна грижа за ръцете.Ароматът отново е много деликатен.Веган продукт,без съдържание на петролни продукти. 
Количеството на продукта е 75мл.


7. 4в 1 Коректор с масло от шеа и органичен невен:

Този продукт е най-използваният от всички нови, които Ви показвам.Има финни бляскави частици, които прекрасно озаряват погледа.Цвета,който аз имам е 10 natural.
Има 4 действия:хайлайтър,коректор,база и сенки за очи.Прекрасен продукт!Скоро предстои ревю :)
Количеството на продукта е 8,5мл.

8.Сенки за очи:

Тази прекрасна комбинация от 4 цвята е подходяща както за дневен грим, така и за вечерен.Имат мека текстура и добра пигментация.Всички цветове имат финни отблясъци.Цветовете, които аз имам са с номер 46 fairy forest.

9.p2 Profi contouring blush:

Този продукт е на марката p2.Продуктът е номер 010 perfect cheeks.Цетовете са прекрасни.Най-тъмният цвят е предназначен за контуриране,вторият цвят е руж и най-светлият за хайлайт.Прекрасен продукт,ползвам го редовно.Скоро предстои ревю :)

Сдобих се и с някой от много хвалените продукти на Balea.Ето ги и тях :)

 1.Масло за тяло с какаово масло:

Много се изписа за този продукт,та реших и аз да се сдобия с него.Не съм го отваряла.Дерматологично тествам продукт е.Има неутрално pH.Подходящо е за суха кожа.
Отзиви ще има, когато изхабя отворените продукти :)
Количество на продукта 200мл

2.Спрей за тяло с манго:

Този спрей е без алуминиеви соли.Има страхотен плодов аромат.Обещава 24 ч защита,но до този момент не е изпълнил това.Ползвам го, тогава когато искам да си припомня за приятните вечери през лятото.
Количество на продукта 200мл

3.Пяна за бръснене"Карибски мечти": 

Да....ароматът е прекрасен!Кокосов,летен и дори вкусен.Опаковката е много сладурска.Използвам продукта рядко,но до този момент съм с приятни впечатления.
Количество на продукта 150мл

В Трир се отбих и в магазин Douglas.От там си взех сухия шампоан на Batiste,както и маслото за тяло от I love...Близо до Douglas се намира и магазин Müller,който е на два етажа и останах страшно впечатлена :)От там си купих продукти на Terra Naturkosmetik и Treacle Moon.
 1.Сух шампоан Batiste:

Това е вече втори флакон на тази марка.Доволна съм!Има много приятен флорален аромат.Върши чудесна работа :) Може да направя едно ревю :)

2. Масло за тяло с ягода и сметана от  I love..

Маслото все още не е отворено, както се вижда на самата снимка.Чела съм страхотни отзиви и поради тази причина си го купих.Надявам се и на мен да ми хареса толкова много :)
Количество на продукта 200мл

3.Лосион за тяло "Iced Strawberry dream'' от Treacle Moon:

Този лосион е предназначен за суха кожа.Има невероятен аромат.Започнах да го използвам редовно и ефекта ми харесва все повече.Опаковката е компактна.Харесва ми дозатора.Има мека консистенция,разнася се лесно. Очаквайте скоро и ревю :)
Количество на продукта 350 мл

 Продуктите на Terra Naturkosmetik се произвеждат за магазин Müller.Те са веган и в техния състав липса sodium benzoate,potassium sorbate и петролови продукти.Звучи обещаващо си казах,въпреки че страшно много се учудих от ниските цени около 2 евро на продукт.Все още не са изпробвани,но скоро обещавам да се заема с тях :)Не съм разглеждала подробно състава им,но когато правя подробни ревюта ще обърна особено внимание и на него :)

4.Измиващ и пилинг гел с манго и алое вера от Terra Naturkosmetik:

 Имат много нежен аромат.Пилинг-гела съдържа много финни частици.Измиващият гел има много нежна структура.Наистина изглеждат обещаващи продукти.
Количество на продуктите 50мл и 100мл.

5.Мляко за тяло с дива роза и бадем:
Отново продукт,който не съм използвала.Има приятен аромат.Розата се усеща повече.Има издържан еко тест.Отново продукта е веган.
 Количество на продукта 250мл

6.Овлажняваща маска за лице с бял чай и ванилия:

Продават се по две мостри в опаковка от 2x7,5ml.Стори ми се итересна и съвсем скоро смятам да използвам еднa от тях.Може да направя едно ревю :)

Това са продуктите,които купих от магазинтие в Трир.Някой от тях са пробвани,други все още не,но има време за всичко :)
Купих си само две неща от Парижката Sephora.Бях с ясната цел какво търся.Всъщност такава лудница беше,че чаках само около 30 минути на касата хах Нищо особено,нали?хах
Ако искате да разгледате Париж може да прочетете моите публикации като кликнете тук
 и тук.
 1.Двуфазен дегримьор за водоустойчив грим от Sephora:

Тъй като ми беше на приключване млякото,което използвах реших,че искам да пробвам този продукт и поради тази причина си го купих.Както се вижда продуктът е ползван не много редовно.Икономичен е.Премахва грима лесно!Доволна съм!Очаквайте скоро ревю :)
Количеството на продукта е 125мл

2.Почистващо мляко за лице и очи от Sephora:

Все още не съм го отворила,защото в момента съм на друга вълна.Обещава лесно премахване на грима от лицето и очите без да оставя мазен филм.Съдържа масло от макадамия,което трябва да остави кожата лека.Дерматологично тестван.
Подходящ е за всички типове кожа,дори и за чувствителна.
Количество на продукта 200мл. 
 
Йейййй това са продуктите,които си взех от екскурзиите в Париж и Трир.
Нямах представа,че въпреки кратките описания ще се получи толкова дълга публикация.
Или може би продуктите са повече хахах
Надявам се да Вие било интересно.Скоро предстоят и ревюта на някой от тях :)
Ако искате ревюта на конкретни продукти с радост ще прочета вашите коментари :)

Поздрави,Таня :)

 



10 коментара:

  1. Страхотен шопинг си направила :) Много ме е яд, че шампоана на Batiste го няма тук.. ще ми е интересно да прочета и за пяната на Alverde.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Скоро ще те зарадвам с ревюта :) Само ме е яд,че го пускам толкова късно,но какво да се прави :) <3 :*

      Изтриване
  2. Много хубави покупки :)) Ще чакам ревюта :)

    ОтговорИзтриване
  3. Много искам да пробвам сухият шампоан на Batiste и неща на p2 ..Направо много ме е яд,че ги няма в нашите ДМ.. Имам коректорът 4в1,в същия цвят даже, и аз много го харесвам. Правих му ревю скоро в блога.. Бях го взела по погрешка,но много се радвам ;д

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. И мен ме е яд,че ги няма тези продукти.Макар,че аз успях да си харесам само тази тройка от шанда им.Да и аз скоро щя направя едно ревю на коректора :)

      Изтриване
    2. Ох,аз покрай Мери си харесах доста хахах Тя има един страхотен топ лак, който от прозрачен става златен ... Влюбена съм хаха

      Изтриване
    3. Оооооооо,не съм видяла...Искам го ахахаха

      Изтриване
  4. Много ми се иска да се сдобия със сухия шампоан на Batiste.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Страхотен е,а скоро свършва и незнам какво ще правя хахахаха

      Изтриване