събота, 5 юли 2014 г.

Haul "Born Pretty Store"

Здравейте момичетаааааа,

Доживях и аз един свободен ден!Най-сетне имах днес възможността да седна на спокойствие и да напиша тази публикация!Преди няколко дни получих поръчката от Born Pretty Store(както Ви споменах във Facebook!Пристигна за около 3 седмици..мисля..всъщност от толкова работа и забързано ежедневие забравих кога я поръчах и кога трябва да дойде.Поръчах си няколко дрънкулки..както казва моя приятел :) Та,ето ги и тях :)



Като цяло тази поръчка не беше планувана и нещата,които си поръчах просто ми харесаха на първо четене(както се казва) :)
За първи път поръчвам от този сайт и нямах никакви затруднения относно това!Честно казано за цени нямам никакъв спомен,но за всичко мисля,че платих около 11-12 евро!
Първите неща,които ми грабнаха очите бяха часовниците,които така или иначе заглеждах от много време и тук по магазините,но някак си все си казвах..друг път..Тъй като Ви бях споменала,че ни предстои пътуване до Париж,много ми допадна тази гривна с тематичната Айфелова кула!А другата гривна..отново тематична покупка...след Париж и прибирането в България ни предстои моренце в Созопол :) И все пак моя приятел смята,че така ми е удобно да ги нагласям хахахахах
 Страшно много ми допадат цветовете!Освен това ми стават на размера на ръкат,което малко ме притесняваше преди това!
Следващите бижута,които си поръчах са от раздел-Пръстени!
Тук просто ще Ви оставя да ги разгледате :)
Харесах си и едни обеци,много нежни малки и сладки!Ето ги и тях :)
Последната покупка е за моята братовчедка,която с нетърпение чака да се прибера!
Теди,ако четеш тази публикация само мога да ти кажа-Обичам те,слънчице! :*
Е,това е от мен за днес!Утре смятам да пусна публикацията за последната поръчка от Yves Rocher!В понеделник съм запланувала да пусна първият ми Giveaway!Ох,вълнувам се! хахах
Хубава събота от мен :)
Поздрави Таня :)

Няма коментари:

Публикуване на коментар