сряда, 18 юни 2014 г.

Beauty Haul ''Yves Rocher'' #1

Здравейте момичета,

Както си стоях в петък вечерта,преглеждайки пощата си,попаднах на информационен бюлетин за Yves Rocher.Веднага влезнах в сайта им и разгледах предложенията.Очите ми се спряха на това,че доставката е безплатна за поръчка над 10евро.Въпреки,че в Хага има магазин и не е сравнително далече от вкъщи си казах защо да не :)

Освен това цените в магазина са двойни на тези в самият сайт и реших да си поръчам нещо.До сега не бях ползвала продукти на марката,но съм чела и слушала страхотни отзиви.Започнах да разглеждам предложенията и се спрях на промоцията 3 продукта по избор(от определен достаааа дълъг списък) за цена от 9.95евро!Казах си ....ехаааа...супер!Започнах да разглеждам!Като цяло тези дни щях да си купувам крем за лице и някакъв лосион за тяло..затова и преглеждах внимателно тези продукти.
Но нека поговорим първо за самата поръчка,доставката и бързината с ,която ме изненадоха.
Тъй като поръчката я направих късно петък вечерта,моята се обработи и потвърди в понеделник.Получих писмо с,което ми благодариха за поръчката и съответно обявиха,че доставката ще се осъществи до 3 дни.Какви три дни??Получих поръчката си на следващата сутрин или иначе казано един ден след обработка :)Аз платих чрез Pay Pal. Нямах търпение да отворя и да видя продуктите на живо!Нямаше нищо повредено,счупено или липсващо!А,напротив получих три мини продукта подарък,както и много брошури,персонални кодове за поръчка,карта на стойност 20 евро HelloFresh и какво ли още не!
Трите мини продукта подарък са:
1.Душ-гел от Екзотичната им серия(50мл),
2.Гланц за устни "Sexy Pulp" номер 03(2,5мл)
3.Лак за нокти "Hibiscus rose" (3ml)
Естествено всичко се пробва и отвори!Ароматите са страхотни,дори лака за нокти ухае приятно!Гланца е в много нежен розав цвят.Има финни частици блясък.Леко лепне,но не неприятно!Душ-гела или иначе казано шампоана за тяло ухаеее...толкова екзотично и същевременно не натрапчиво.Накараме да влезна в банята веднагически ,защото исках да го пробвам!Ако искайте вярвайте ,но аз бях в Хавай мисловно хахахаххаха
Страхотно много ме изненадаха тези подаръчета!Страхотни са!И освен това са подходящи за път :)
Веднага след като видях подаръците изкарах покупките 3 за 9,95!
Спрях се на крем за лице,почивстващ тоник и лосион за тяло!А сега по-подробно за тях :)

1.Почистващ и овлажняващ тоник за лице "Hydra Vegetal"
Тоника е подходящ за всеки тип кожа.Без парабени,оцветители,силикони и минерално олио.
Има за цел да премахне грима,да отстрани замърсяванията като остави кожата мека и гладка,без излишно омазняване.Дерматологично тестван!
200 ml и срок на годност 6 месеца след отваряне

2.24 часов хидратиращ крем за лице "Hydra Vegetal"
Този крем е от същата серия както лосиона.Подходящ е за нормална към суха кожа.Има за цел да хидратира и успокои кожата за 24ч.Дерматологично тестван!Обогатен с растителни екстракти!Отново без паребини,минерално олио и оцветители!
50 ml и срок на годност 6 месеца след отваряне
И двата продукта от тази серия имат много приятен и деликатен аромат!Напомнят ми на едни лосиони на Avon като аромат :)

3.Лосион за тяло за мека и хидратирана кожа "Hamamelis"
Аромата е много деликатен!Като се нанесе на кожата след време става много по-приятен и траен!Съдържа масло от шеа и копра и биологичен екстракт от химамелис.Продукта обещава да направи кожата мека,еластична и със сияен вид :)
300 ml и срок на годност 6 месеца след отваряне

Тези продукти си избрах от промоцията!Тепърва ще ги изпробвам и ще придобивам по-пълни впечатления :) Доколкото видях редовната цена на тези продукти без промоцията беше около 26 евро,което си е просто супер!!!!
И тъй като поръчката трябваше да е 10 евро или повече,за да бъде безплатна си харесах и един крем за ръце,в който се влюбих веднага :)
4.Хидратиращ крем за ръце
 Кремчето съдържа органичен екстракт от арника,масло от копра и рапица,глицерин и пчелен восък!Не съдържа парабени!
Толкова много ми хареса!Аромата е траен!На кожата е много по приятен!Попива бързо и не оставя мазен филм!Усещам ръцете си меки и хидратирани!Страшно много ми харесва!
75ml срок на годност 12 месеца след отваряне,цена 1,95евро
Това бяха продуктите на,които се спрях!Както вече Ви казах,ще зарадвам няколко от Вас :) Подробности ще има идната седмица в блога,така че ме следете,за да участвате в първият giveaway,който ще направя!
Дано да Ви е харесала публикацията!Ако имате някакви въпроси с радост бих отговорила!
На кои продукти искате да видите ревюта ,пишете долу в коментарите :)
А,сега Ви пожелавам усмихнат и слънчев ден :*
Поздрави Таня :)

9 коментара:

  1. Разкошни нещица, аз също залитам от време на време към тази марка, но най-вече в козметиката за тяло :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря!Определено ще пробвам и други тяхни продукти!Преоткрих ги! :)

      Изтриване
  2. Чудесни покупки! Гланцът много ми харесва! Ще чакам отзиви за бялата им козметика. :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря!Днес изпробвах гланца!Хранене,пиене на течности и той си е още там хахаах Много му се радвам :)

      Изтриване
  3. Избрала си страхотни продукти <3

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря!Тепърва ги пробвам,но за сега съм с много положителни отзиви :)

      Изтриване