четвъртък, 29 май 2014 г.

Bourjois "Dream Scrub" Shower gel-Favorite product of the week+Review

Здравейте момичета,

И така дойде време за Любимец на седмица 22,месец Май 2014.Това е продукт,който закупих преди около 2 месеца и дори е вече към края си.
И без много приказки...
Представям Ви Bourjois"Dream Scrub" Shower gel :)
Ще започна както винаги с опаковката на продукта.Опаковката е пластмасова в кафяв цвят със златисти отблясъци(какъвто всъщност е и цвета на самият продукт).Капачката на продукта е малка и сладка,с топче,което улеснява отварянето на продукта.
Душ гела има за цел нежно да ексфолира и подхрани кожата на тялото,като я остави гладка и мека.Съдържа масло от жожоба,което ухае страхотно.Ексфолиращите частици са малки и много деликатно ''подхождат'' към кожата ми.
В състава му отсъстват парабени!!.Дерматологично тестван е!
Използвам продукта може да се каже всекидневно!Харесва ми комбинацията между душ гел и скраб за тяло.Частиците наистина са много деликатни,което отново страшно много ми харесва!
При разтъркване върху кожата образува консистенция на крем и след това образува гъста,но лесно отмиваща се пяна.След отмиване кожата не е мазна или с усещане за лепкавост.
Ухае няколко часа след употреба.Много съм доволна от продукта!Нещо,което ми прави впечатление,че е и икономичен!Малко количество от продукта е напълно достатъчно за измиване на цялото тяло!Както вече казах използвам го 2 месеца и има още поне за 2 седмици.!Като грамаж продукта е 250мл,годен е 12 месеца след отваряне,за цена от 2 евро!
Като обобщение мога да кажа,че продукта напълно отговаря на описанието си,икономичен е,има прекрасен аромат и с удоволствие бих повторила покупката!
Това е от мен за днес!Тези дни още интересни публикации :)
Поздрави Таня :)


Няма коментари:

Публикуване на коментар