петък, 23 май 2014 г.

Сьомга със зехтин и риган

Здравейте момичета,

Днес е ред на рубриката гответе с мен :) Днес ще Ви представя нещо много бързо,лесно и вкусно!Обожавам всякаква риба и морски дарове и преди дни реших да се развихря в кухнята с нещо таково.Реших да направя сьомга със зехтин и риган на фурна.Хем вкусно,хем здравословно :) И така без много приказки да пристъпим към рецептата :)
Необходими продукти:
за 4 порции
около 1 кг филе сьомга
2 лимона
риган,сол,черен пипер
50-60 мл зехтин
100-150 мл вода
Начин на приготвяне:
Почистете филето(ако не е почистено).Разрежете на две половинки(перпендикулярно) всяко филе така,че да се получат четири порции.


Намажете със зехтин филетата.Посолете порциите на вкус.Добавете черен пипер и риган(на вкус).
 Сложете филетата в тавичка.Полейте филетата със сока от двата лимона..Добавете около 100-150 мл водичка в тавичката.
 Рибата се пече на 180 градуса за около 25-30 минути.Аз лично я гарнирах със зелена салата :)
                                                                          Бон Апети:)

Много ще се радвам ако ми споделите вашето мнение относно тази рубрика.За следващият път съм Ви подготвила нещо много сладко и калорично!
А тези дни очаквайте нови придобивки,ревюта и какво ли още не :)
Поздрави Таня :)


2 коментара:

  1. Олее, потекоха ми лигите :) ! Искаме още рецепти!
    http://thingamyjic.blogspot.com/

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря Ви! Да,скоро ще чака и още :) Имайте търпение :)

      Изтриване