четвъртък, 1 май 2014 г.

Нови придобивки Април 2014

Здравейте момичета,
Отдавна не съм пускала публикация с нови придобивки,но може би след последната такава с толкова много,скоро не ми се е налагало да купувам нищо.Честно да си призная много публикации полу-готови стоят и събират прах,но както вече Ви споделих свободното ми време драстично намаля и при всяка свободна минутка гледам да отделям необходимото време за блога..Предполагам,че много от Вас ме разбират напълно :)
Но,стига дърдорене,нека да пристъпим към същината на поста.Покупките не са много,макар че този месец имаме и доста нови покупки за дома,но може би няма да са интересни..
P:S Предварително се извинявам за снимките..но времето тук тези дни беше толкова мрачно,че какви ли не методи използвах за по-добро качество..но уви..не се получиха кой знае какви снимки..

Първите два продукта,които ще Ви представя са на бранда Timotei.Това са шампоан и балсам(или преведено буквално-след шампоана) за нормална коса с екстракт от зелен чай.Не съдържат парабени,силикони,оцветители и сулфати.95% от формулата на продуктите е биоразградима.!
100 % от аромата е натурален(или тъй наречените парфюми),99% от съставките са натурални.Дерматологично тествани и одобрени.Притежават ECOCERT сертификат.
 От тази марка имам още един шампоан,който е за наситен цвят(кестенява коса).
Вече два пъти ползвах тези продукти.Като първи впечатления мога да кажа,че ми харесаха.Оставиха косата ми свежа!И въпреки,че са безсулфатни успяха да я измият добре.Аромата е деликатен..лимони и зелен чай :)
Шампоана има безцветен цвят,а балсама е с бял цвят.Като грамаж шампоана е 180мл,а балсама 150 мл.Срок на годност-12 месеца.А относно цената,честно казано не мога да си спомня,но не бяха скъпи..Може би за двата дадох около 5 евро.
Ако искате подробно ревю с радост ще направя..Оставете коментар,на кои продукти искате ревю :)
Следващите два продукта са за лице или по-скоро грижа за лицето.
Първият е на NIVEA-това е освежаващ 2 в 1 мляко и тоник за почистване на лицето и грима.Продукта е с нова формула и е предназначен за нормална до суха кожа.Съдържа витамин Е и hydra IQ.(или иначе казано аква ефект).Дерматологично тестван.
Вече 2-3 пъти го използвах!На първо четене страшно много ми харесва.Самата консистенция не е гъста ,нито рядка.Като поставих една капка между пръстите си и я размазах,определено се усеща аква ефекта.Много лесно премахва грима,без излишно натискане.Не ми раздразни очите!
Грамажа на продукта е 200мл,срок на годност 12 месеца.За цена-около 6 евро.
Следващият продукт е на бранда FREEMAN.
Това е почистваща пилинг маска(отлепяща се) с екстракт от нар.Има за цел да премахне излишните замърсявания и да пречисти кожата.Идеална е за всеки тип кожа.Съдържа 8 антиоксиданта.Ползвала съм я веднъж,ефекта ми хареса!Грамажа на продукта е 150мл,срок на годност 36 месеца след отваряне,цена около 3евро.
Следващият продукт е на Rexonа-спрей против изпотяване.За него няма какво толкова да кажа,предполагам много от Вас ползват :)

Взех си масло от чаено дърво от щанда с маслата в магазин Kruidvat.Грамажа е 10 мл и си има помпичка.Използвам го само на проблемните места,за сега ми харесва.Ползвала съм и преди продукти съдържащи чаено дърво и съм била много доволна :) И все пак внимавам с употребата му,защото има риск от изсушаване на кожата:)
За тези 10 мл дадох около 2,50 евро :)
Другите два продукта са на Essence и Catrice.С молива за вежди веднага се сприятелихме,но със спирала все още правим опити.За тях мисля да направя отделни ревюта с мнения и впечатления,затова тук няма да бъда многословна :)
Червилото на Miss Sporty дори вече се сдоби с ревю,а и стана любимец на седмица 18 :)
Може да прочетете ето  тук. :)
И последната придобивка,но не по важност естествено е новият ми часовник на Regal Trend.Той е подарък от моят приятел,без повод просто ей така :) Много си го харесвам и страхотно се допълва с голяма част от дрехите ми:)
Ами,това е за днес от мен :) Това са новите попълнения в козметиката ми:)Надявам се да Вие било интересно :) Ако искате ревюта на конкретни продукти,оставете ми коментар с желанията си :) С радост ще ги направя за Вас :)
Пожелавам Ви страхотен ден и честит 1-ви Май :)
Поздрави Таня :)
 
 





2 коментара:

  1. Ooo задължително ревю за шампоана и балсама :) каква е марката, холандска?

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Доколкото съм запозната Unilever държи марката Timotei.Това е официалния сайт на марката http://www.timotei.com/.А това е на Unilever
      http://www.unilever.com/brands-in-action/detail/Timotei/292118/.
      Иначе първият шампоан е създаден в Швеция :)
      Иначе за ревютата-непременно :)

      Изтриване