събота, 26 април 2014 г.

Koningsdag 26.04.2014

 Здравейте момичета,

Направих едно кратко отсъствие от блог пространството,но бях толкова заета тези дни,че не ми оставаше никакво време.Но да не Ви отегчавам с излишни приказки...
Днес Холандия празнува Koningdag или Ден на краля.Миналата година кралица Беатрикс абдикира и предаде короната на своя син Вилем. :) Макар и не наш празник,решихме с моят приятел да посетим част от събитията,които бяха организирани на центъра.
Естествено оранжевият цвят не липсваше,както и доброто настроение!Много сме доволни!Денят беше изпълнене с много усмивки!
Магазините на центъра не работеха,но тези за козметика да...и съответно имам и нови придобивки,но тях ще Ви ги пусна утре..Имаше два лунапарка,страшно много малки сладки караванки за традиционни сладкиши и риба.Старинни трамвай обикаляха из центъра,каляски с жокей бяха голяма атракция..страшно забавно и весело..
Оставям Ви да разгледате малкото снимки,които успях да снимам,защото толкова ми беше интересно,че забравих за фотоапарата... :)











Е,това беше от мен за днес!Надявам се да Вие било интересно и забавно!Тези дни обещавам да съм по активна.така че следете блога ми:)
Хубава вечер:)
Поздрави Таня :)


Няма коментари:

Публикуване на коментар