понеделник, 10 март 2014 г.

Volum' Express® Falsies Big Eyes Washable Mascara In Very Black-Review


Здравейте красиви момичета,


Днес ще ви представя ревю на спиралата на Maybelline-Volum Express Falsies Big Eyes Mascara.
В началото като започнах да е ползвам не ме грабна особено и си казах-О,не това няма да моята спирала,но след едномесечно ползване(почти всeкидневно)установих,че всъщност спралата е доста добра!
По принцип аз си имам големи очи и дълги мигли и дори не ползвам миглоизвивачка.А всъщност не ползвам миглоизвивачка,защото имам доста лош спомен с една.
Бях сигурно 10 клас,когато си купих.След като сложих миглоизвивачката на миглитe и затиснах...останах без мисли...буквално...Беше кошмар!И от тогава не си ги извивам аххахаха
Та да си дойдем на думата!По принцип винаги съм харесвала спирали на Maybelline.Използвала съм поне 5-6 тяхни спирали до сега и винаги съм била доволна!
Трите марки за спирали за мен са Maybelline,Loreal и Bourjois.



Тази спирала обещава:
Сега ще получите по-големи,широко отворени очи с 360 градуса обем на миглите!
 The Upper Brush(Upper Lashes) избутва миглите нагоре, а долната Micro-Brush(Lower Lashes) грабва всяка мигличка надолу!



Опаковката е стилна,в средата е леко тумбеста и към двата края се стеснява леко.Цвят-черно и тъмно розаво.Като грамаж 5,1ml+4,6ml!
Двете четки за горни и долни мигли са много удобни.Нанасянето става много лесно.Спиралата наистина засъхва изключително бързо,което може би понякога това е недостатък!Но да го приемем за плюс!
Ефекта като цяло ми харесва и съм доволна от тази моя покупка.
Единственото нещо,което може би е в минус,е че може би тушът на Upper Lashes ще свърши по-бързо,а на Lower Lashes ще изсъхне,защото като количество не може да се използват равномерно.

Micro-Brush(Lower Lashes)
Upper Brush(Upper Lashes)

Ето и няколко снимки как изглежда на моите мигли :)

P:S Трудно се снимах сама и беше голям смях аххаха
Надявам се да съм била полезна и изчерпателна!
Ако имате въпроси с радост ще отговоря :)
Хубав и усмихнат ден :)

Поздрави Таня :)

2 коментара:

  1. Супер публикация, много полезна.Тъкмо се чудя каква спирала да си взема. А тушът за горните и долните мигли еднакъв ли е?Може би ако за горните мигли се използва и туша за горните от време на време, той няма да засъхне :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря!Да,еднакъв е тушът!Ще пробвам след известно време като усетя,че засъхва да видим дали ще има ефект.Иначе 2 месеца е имам някъде и тушът не е започнал да засъхва и мисля,че може още 2 месеца да ме изкара :)

      Изтриване