четвъртък, 13 март 2014 г.

Lipstick MUA Shade 2 and 15 (juicy)-Review

Здравейте момичета,

Няма как да не направя публикация за червилата на MUA,които съвсем скоро закупих,защото страшно много ми харесват.Но освен това се превърнаха в моите любими в последните 2 седмици.
Отново ще разгледам техните качества по няколко показателя:
-опаковка
-трайност,наситеност
-цена
Честно да Ви кажа,когато ги поръчвах не бях сигурна дали ще успея да оцеля точно цветовете,които искам.
Като цяло нямах доверие към цялата поръчка на MUA,но се оказа,че всички продукти се оказаха качествени и такива каквито очаквам.


Когато разглеждаш сайта на MUA и по-скоро раздела с червилата си харесах 4-5 цвята,два от които си закупих.
Опаковките са черни пластмасови,стабилни.Естествено присъства и логото на бранда.В долния край на гилзата,има малко пластмасово цилиндърче с цвета на червилото.Стои много приятно,защото и без да се отвори се вижда добре цвета.
Когато ги отворих за първи път механизъма на отваряне,по-скоро на завъртане на гилзата някак ми се стори прекалено стегнат ,но след няколко развъртвания и завъртвания се оправи и сега определено ми харесва повече.


















 Първото червило,което ще Ви представя е с цвят 2.
Цветът е нещо средно между прасковено и розово.Интересен е цвета,определено до сега такъв не съм ползвала.
Много лесно се нанася,има мека текстура и приятен аромат.Относно наситеност и трайност,мога да го определя към графа висока,защото е страшно наситено само с едно нанасяне и издържа над 4 ч.Е,да изчезва бляскавия цвят,но остава самият мат на червилото.
Пробвах го вече няколко пъти.Определено ме грабна,носи някак пролетно настроение.
Грамажа на червилото е 3,8 g за цена от 1.22Е.





Второто червило,което си купих с цвят 15(Juicy).
Цветът е вишнев.За първи път използвам такъв цвят и дори си мислих,че не би ми отивал,но се оказах в грешка.Доста по по-различен начин изглеждат устните ми и някак целият макиаж и определено се харесвам.
Отново с мека текстура,лесно нанасящо се.Тъй като искам да е прецизно разнесен цвета,на места повтарям.,но това не го прави непокривно.Аромата му е приятен(всъщност както на предното).
Точно днес отново го изпробвах.
2ч стоя без да се махне блясъка,а след 4 ч все още имах червило,само че беше матово.
!!!Като държа да вметна,че и двете червила са пробвани при пиене на течности и хранене.
Грамажа отново е 3,8g за цена от 1,22Е.


 Следващите снимки,които ще Ви покажа са снимани изцяло на дневна светлина.Не съм слагала светкавица,защото при самото снимане прецених,че цветовете се представят много по реалистично с тази функция на апарата.
Снимките са снимани под различен ъгъл на светлината,за да предоставя как се променят.















 
Е,това е от мен за днес момичета.Тези дни ще разполагам с много повече свободно време и съм подготвила много различни публикации и се надявам да Ви бъде интересно.Само ще издам,че публикациите ще са към графа Домашна козметика,Любими продукти(но не за месеца) и т.н.
Няма да издавам повече подробности.Следете Facebook page и блога,за да научите първи най-новите неща,които смятам да направя за Вас :)
Хубав,усмихнат и ползотворен ден :)

Поздрави Таня :)

Няма коментари:

Публикуване на коментар