четвъртък, 27 март 2014 г.

Catrice Camouflage Cream Concealer 010 Ivory- Review

Здравейте красиви момичета,


Както знаете наскоро се сдобих с този коректор.Като цяло това е продукт за,който прочетох доста положителни публикации и ревюта и реших да си го купя.
Харесвам продуктите на Catrice и не ми беше много време необходимо да обмислям дали да бъде този коректор.
Марката обещава безупречно покритие на несъвършенствата,перфектно сливане с кожата и дълготраен ефект.

Опаковката на продукта е семпла и изчистена.Самият коректор е разположен в кръгла пластмасова кутия(тип сенки за очи),с прозрачно капаче.Изглежда стабилна и няма опасност от счупване.Компактната опаковка предлага възможност за пътувания.
На капака има надпис с марката и името на продукта.
  Бранда предлага 3 цвята от този продукт.
Аз си избрах 010 Ivory.Кожата ми е доста светла и коректора ми пасна идеално.
Има кремообразна структура,чрез топлината на пръстите се разнася много по-лесно.
Наситеността на цвета мисля,че се вижда добре на снимката.
Като цяло коректора е подходящ за прикриване на пъпки,кръгове под очите,червени петна и други несъвършенства.
Използвах го всеки ден в областта на брадичката и под очите.До сега няма ефект на изсушаване на кожата.Определено покривността му е страхотна и момичета с проблемна кожа биха го харесали страшно много.
Със съвсем малко количество от него може да прикриете несъвършенствата,което всъщност говори,че ще бъде и икономичен.Като грамаж коректора е 3g.
На мен кожата ми няма нужда от такава покривност,но въпреки всичко ми хареса ефекта.
По принцип съм споменавала,че не използвам пудра и съм го използвала без да го фиксирам с пудра..И все пак ефекта наистина е дълготраен.

Като цяло коректора ми хареса.Определено това ,което обещава бранда е достоверно.
За момичета с проблемна кожа е добро временно решение.
Цената е прекрасна за качеството,което предлага марката- 2,99Е
Е,това е от мен момичета :)
Надявам се,че съм Ви била полезна.
Радвам се на всеки коментар,на всеки лайк и на всяко +.
Благодаря Ви от сърце!Не съм очаквала,наистина!
Хубав ден от мен!

Поздрави Таня :)







Няма коментари:

Публикуване на коментар