сряда, 12 март 2014 г.

Blusher Cupcake MUA-Review

Тук вече е използван няколко пъти
Здравейте момичета,

 Обещанията са си обещания!Ето го и ревюто на ружът на MUA.
Няма да Ви губя времето в празни приказки направо ще простъпя към описанието на продукта.
Ще разгледам продукта в няколко
характеристика:
-Опаковка
-Цвят,Наситеност
-Трайност
-Цена



И така опаковката на ружа е пластмасова,с прозрачно капаче и черна долна част,където се разполага ружа.
На капачето има съответно логото на фирмата.Закопчаването е стабилно,няма опасност да се отвори докато е в чантата например и да направи всичко ''мармалад''.

Като цяло опаковката е семпла,дори много от Вас може би ще кажат,че продукта сигурно няма да е качествен.Но все пак нали всички знаем,че не винаги опаковката е важна.
Но като цяло на мен този изчистен дизайн не ми пречи,даже ми харесва.
Цветът,които аз си избрах се казва Cupcake.
Определено от самото му име вече ..ми става сладичко.


Цветът много ми прилича на айсинг глазура в млечно розов цвят.Дори бих включила и подтон прасковено.
 Цветът ми харесва нежен е,за ежедневен грим е страхотен.Относно наситеността бих го квалифицирала в графа средна към висока.       Вече три пъти го ползвах.Харесва ми как стои.Използвах го за дневен грим,заедно с палитрата на MUA Smokin Eyes. 
Трайността му беше добра около 4-5ч,като се има предвид,че имам суха кожа и някой път не се разбирам нито с фдт нито с ружове.

 Направих две снимки как изглежда ружът,едната е със светкавица и другата без.
Ето и малко снимчици:
Без светкавица
Със светкавица








 А относно цената,няма какво да кажа-1,20 евроИзключително ниска цена!За качеството,което ни предлага бранда мисля,че цената е ниска,но като се има предвид грамажа 2,4 g(може би е реална) ;)
Е,това от мен за днес!Очаквайте всеки ден по-нещо интересно инещо полезно,тук там някой съвет,тук там някое трикче.Имам още много идеи.Надявам се да успея да публикувам всичко,което съм си наумила.
Хубав и усмихнат ден Ви пожелавам :)

Поздрави Таня :)























2 коментара:

  1. Изглежда ми чудесен за контуриране при светла кожа. В опаковката седи по-розов, отколкото на ръката :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Моята кожа е светла и стои много добре!Да,определено имам някаква разлика от самата опаковка и нанасяне на кожата :)

      Изтриване