понеделник, 24 март 2014 г.

Седмични любимци (Март 2014,седмица 12)

Здравейте красиви момичета,


Вече за втора поредна седмица правя публикация на тема седмични любимци.
Предната публикация беше доста дълга,защото исках да обесня каква ми е идеята и да разясня как ще конструирам такъв вид публикации.
Тази днес,която ще Ви представя ще бъде определено по-кратка и систематизирана.

А сега Ви представям Седмичните любимци за Март 2014(седмица 12) 

 



Започвам с първата група продукти-Грижа за кожата

Първият продукт от тази група,който използвах всеки ден по-няколко пъти е:

Coconut Care hand and nail cream
С този крем тази седмица си бяхме най-добри приятели :) Страхотен аромат и консистенция.
За сухите ми ръце беше като лек.Много добре овлажнява ръцете и ги прави меки.Сякаш създава предпазен слой.Много добро попадение!Много съм доволна и с удоволствие бих си го купила пак :)

Sence Coconut Body butter
Изключително използван продукт за тази седмица.Аромата е страхотен и много траен.Консистенцията е като на размекнато масло,много лесно се разнася и не оставя петна върху дрехите.Овлажнява кожата ми и определено съм доволна от ефекта :)

Fa Shower gel Yoghurt with aloe vera
В рамките на последния месец използвам само този душ гел.Предпазначен е за суха кожа,каквато е моята в последно време.Има много нежен и деликатен аромат.Определено след употреба кожата ми изглежда много по-хидратирана.Скоро ще свърши и мисля,че бих си го купила отново :)

Следващата група продукти е Декоративна козметика 



Inecto Pure Coconut lips balm
Още с първите няколко пъти на нанасяне разбрах,че ще ми хареса.Има деликатен аромат.100% чисто кокосово масло.Силно хидратиращ усните и допринасящ за съвсем лек блясък.Лесно се нанася и определено за часове устните ми са овлажнени :) Това е продукт,който ще повторя със сигурност :)

Flormar Pretty Cream and Glaze lipstick
Това е покупка,която направих по време на коледните празници(както и ружа).Тогава го използвах няколко пъти и много ми хареса.А сега ми харесва още повече.Трайно и пигментирано,с много красив пролетен цвят(P335).Има много приятен аромат и много фин блясък.

Flormar Pretty Compact Blush-on
С настъпването на пролетта,исках малко повече цвят върху лицето си и се сетих,че в България си взех руж на този бранд.В комбаниция с червилото стои много добре грима.Може да се използва за контуриране.Двата цвята са много нежни(макар на снимката да изглеждат супер наситени).На кожата стоят много добре.Цветовата комбинация,която избрах е под номер P115.
Има много финни бляскави частици,които много деликатно озаряват кожата.

Alverde Lidschatten basis
Макар тази седмица сенките за очи да не присъстват в любимите продукти,почти винаги използвам база.Незнам някакси озарява погледа.Харесва ми!Използвам тази база от няколко месеца и може би вече започна да ми харесва повече в последно време.Незнам в началото си мислих,че не върши работа,но може би това се дължеше,че преди въобще не бях ползвала такъв тип продукт.Сега я използвам почти всеки ден.Вече 3-4 месеца,икономична е и има много хубав телесен цвят.

Catrice Glamour Doll Volume Mascara
Втората ми любима спирала в рамките на 7-8 месеца.Първата вече Ви е представих(виж тук).
Наситена и издържлива.Четката много ми харесва.Това ми е втората такава спирала,която си купувам.Определено в топ спирали!Отново бих си е закупила :)

Miss Sporty Anti-Bacterial Coverstick
Този коректор стик съм си го купувала преди доста време,но винаги когато имам проблем с кожата прибягвам до него.Тази седмица имах някой не добри дни и той ми беше първи помощник.Дерматологично тестван и антибактериален!Добра комбинация за млада кожа!Цветът,който ползвам аз е 02 :)


 Следващата категория е Грижа за косата

Бях Ви споделила преди време,че ми изникна пърхот от един лак за коса само в областта на бретона..Странно!
Това е моето спасение!Много се радвам,че се бях запасила от България с две такива опаковки за всеки случай.
Neoval ProClinic Anti-Dandruff
Винаги когато ми се появи такъв проблем това е моето спасение.От две ползвания няма и спомен от пърхота.Дерматологично тестван със синергетична формула.Подходящ е за нормална и суха коса.Има бледо жълтеникъв цвят.С лека консистенци.Препоръчва се да се използва до 2-3 пъти седмично при проблем в продължение на 6 седмици.През следващият период да се ползва веднъж седмично за профилактика.Много хубаво измива косата и както обичам да казвам усещам я скърцаща :) Винаги го имам наличен :)

Следващата категория е Парфюми и рол-они против изпотяване

Nivea Anti-Transpirant Dry Comfort plus
Един от любимите ми стикове на Nivea.Много приятен аромат.За 48 часова защита няма как да говорим,но определено създава дълготраен комфорт.

 Replay Jeans Spirit
Един от любимите ми пролетни аромати.Много си го харесвам,а и все пак ми е подарък от моят приятел.Нежен и много свеж.Един от любимите ми до този момент.

И последната категория за днес е Маникюр и Педикюр.

Обичам лаковете на Golden Rose Sweet Color.А тази цветова комбинация ми е любима за пролетта.Като цяло предпочитам малки опаковки.Много се дразня,когато толкова бързо изсъхват.Затова предпочитам опаковката да е малка,да ги използвам няколко пъти и после да не ме е яд,че съм се сетила за този цвят,а той вече е изсъхнал.
Номерата на лаковете от ляво на дясно са 59,52,92.





















 Винаги присъстват такъв тип лакове в моята колекция.
Харесват ми четките за нанасяне.Компактни са и лесно преносими заради размера.Много рядко си купувам голям размер лакове.И обикновено когато си купувам гледам да са от една серия няколко цвята.Незнам защо така правя ахаххаха Ако купувам от този бранд всички цветове трябва да са на тази марка..Незнам!Странно! хахаха
И заради това в колекцията ми има последователни цветове лакове и по 5-6-7 от една марка ахахах
Вие какви лакове предпочитате да носите за пролетта?И на кой бранд съответно!Ще ми е интересно да ми пишете!
Надявам се,че Вие било интересно и приятно!
Пожелавам Ви ползотворна и усмихната седмица!Радвайте се на хубаво време и на всички птички и зелени тревички!
Ако имате въпроси мнения и предложения с радост ще отговоря :)
Хубав ден от мен :)

Поздрави Таня :)
 



























































































































































































































2 коментара:

  1. Шампоана против пърхот от аптека ли си го взимаш и каква е цената,че и аз имам проблеми с пърхота и ми се иска да го пробвам.Мерси предварително.
    Поздрави,http://dreamsof-beauty.blogspot.com/

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Здравей!Да,шампоана си го купувам от аптека(принципно от аптеки Марешки),но сигурно го има и в други.Не помня точно цената колко беше последния път,но някъде към 9 лв.
      Благодаря ти,че четеш публикациите!С удоволствие бих те последвала,но в последно време,не мога да използвам тази функция незнам защо.... :(

      Изтриване